Opleidingen

Hoog praktijk-gehalte

De opleidingen die verzorgd worden, hebben een combinatie van theorie en praktijk.
Het mooiste is om de terugkoppeling te horen dat de informatie echt is gaan beklijven!

Brains

Masterclass Integraal Kwaliteitsmanagement

De Masterclass is gericht op het management van zwem- en sportaccommodaties, waar zowel bedrijfskundige facetten aan bod komen, als ook branchespecifieke onderwerken worden behandeld.

De gezamenlijke bijeenkomsten worden afgewisseld met individuele begeleiding op de eigen locatie van de deelnemers.

Klik hier voor meer informatie

 

Leergang Operationeel Management middenkader

De Leergang voor het middenkader heeft dezelfde insteek als de Masterclass, maar is specifiek gericht op het middenkader, zoals teamleiders, coördinatoren, e.d.

Klik hier voor meer informatie

 

De Kracht van de Klacht

Klantgerichtheid en klachtenmanagement is een zeer actueel onderwerp.
De meeste inspanning die we gebruikelijk doen is nieuwe klanten via de voordeur naar binnen te halen.

Elke klant die via de achterdeur weer wegsluipt, gebeurt meestal ongemerkt.

Klik hier voor meer informatie over deze workshop bij u op locatie.

 

Ken jezelf. Dan leer je ook de ander kennen!

Klik hier voor meer informatie over de workshop over KERNKWALITEITEN bij u op locatie.

 

Feedback

Klik hier voor meer informatie over de workshop over FEEDBACK bij u op locatie.

 

INK management in een notendop (workshop 1 dag)

Het INK managementmodel is een heel eenvoudig en tegelijkertijd ook heel volledig model om je organisatie naar een hoger niveau te tillen!
Het model is opgebouwd uit negen velden die op een logische wijze met elkaar te maken hebben.

In de eendaagse workshop worden de eerste stappen gezet om meer grip te krijgen op jouw eigen organisatie of afdeling.

Klik hier voor meer informatie